Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csipán Vivien
Other Authors: Talabos István
Format: Thesis
Kulcsszavak:Invia.hu
elégedettség
fogyasztói elégedettség mérése
fogyasztói lojalitás
utazásközvetítő
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26047
Description
Abstract:Projektmunkám témájaként a szakmai gyakorlatom ideje alatt végzett feladatom elméleti hátterének bemutatását, illetve annak jelentőségét választottam az Invia.hu utazásközvetítő irodában. A feladatomat az iroda back office részlegén végeztem, ügyfél elégedettséggel foglalkoztam. Véleményem szerint a szolgáltatói szektorban, a fogyasztók elégedettségének mérése nélkülözhetetlen az olyan cégek, vállalkozások számára, amelyek a piaci pozíciójukat hosszú távon meg akarják tartani. Ez egyrészről egy törekvést jelent és mutat a fogyasztók felé, másrészről a vállalat számára egy tökéletes visszajelzés a munkájukról. Az Inviának az a hitvallása, hogy az utas érezze, nem csak az utazás lebonyolításáig, hanem az utazást követően is fontos a cég számára és kíváncsiak a visszajelzésére.