Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
Elmentve itt :
Szerző: | Csipán Vivien |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Invia.hu elégedettség fogyasztói elégedettség mérése fogyasztói lojalitás utazásközvetítő |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26047 |
Hasonló tételek
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja
: Benedek Dr. Fanni
: Benedek Dr. Fanni
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien
: Ujvári Vivien
E-TURIZMUS AZ INVIA.HU KFT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Csontos Krisztina
: Csontos Krisztina
Az Invia.hu utazási iroda a magyar piacon napjainkban
: Dikter Bettina
: Dikter Bettina
A terrorizmus hatása az idegenforgalomra az Invia.hu utazásközvetítő iroda példáján keresztül
: Meszes Vivien
: Meszes Vivien
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Internetes értékesítés és vállalati adatbázisok használata az Invia.hu Kft. példáján keresztül
: Kátai Zsófia
: Kátai Zsófia
Az internet szerepe az utazásközvetítő irodák életében az Invia.hu ügynökség példáján keresztül
: Stanyó Réka
: Stanyó Réka
Az online utazásértékesítés során felmerülhető problémák és lehetséges megoldásaik az Invia.hu bemutatásával
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
A szálak összeérnek… A globális értékláncok jelentősége és mérésének dilemmái
: Koppány Krisztián, et al.
Megjelent: (2022)
: Koppány Krisztián, et al.
Megjelent: (2022)
A vállalati növekedés mérésének problematikája
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
Piaci kockázatok mérésének változása – Útban Bázel IV felé
: Tokodi Norbert
: Tokodi Norbert
A munkaerőpiaci folyamatok alakulása és mérésének lehetőségei az Európai Unióban
: Ferkelt Balázs, et al.
Megjelent: (2023)
: Ferkelt Balázs, et al.
Megjelent: (2023)
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
Az Invia utazásközvetítő iroda működése, marketingtevékenysége, fejlődési tendenciái.
: Papp Tamara
: Papp Tamara
Dolgozói elégedettség jelentősége vezetői szemmel
: Vajdahunyadi Noémi
: Vajdahunyadi Noémi
A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél
: Krizka Barbara
: Krizka Barbara
A társadalmi előrehaladás mérésének új dimenziói a gazdasági növekedés tükrében
: Pajkos Bence
: Pajkos Bence
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Turisztikai vállalkozás tevékenységének elemzése az Invia Utazásközvetítő Irodán keresztül
: Fehérvári Enikő
: Fehérvári Enikő
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Hasonló tételek
-
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra -
Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja
: Benedek Dr. Fanni -
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta -
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien -
E-TURIZMUS AZ INVIA.HU KFT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Csontos Krisztina