Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Turák Ádám
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói piac
gazdasági aktivitás
internet hatása
szállodaipar
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26090

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26090
005 20200918143359.0
008 200706suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Turák Ádám 
245 1 3 |a Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva  |c Turák Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A Four Seasons esetében a vendégek kiváltságosnak érezhetik magukat, hiszen olyan légkör és imázs övezi, mely egy felejthetetlen élményt kínál, bármelyik szállodájukban is száll meg az ember. Cél, hogy továbbra is olyan színvonalon működjenek, mint az elmúlt közel 6 évtized során. 
695 |a fogyasztói piac 
695 |a gazdasági aktivitás 
695 |a internet hatása 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodák 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26090/1/SZAKDOLGOZAT_TUR%C3%81K%20%C3%81D%C3%81M_TDI3J6_1.pdf  |z Dokumentum-elérés