Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Az internet, mint kommunikáció...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turák Ádám
Other Authors: Bártfai Endre
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói piac
gazdasági aktivitás
internet hatása
szállodaipar
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26090
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
    ‌: Györkő Melinda
  • Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
    ‌: Kovács Anna Sára
  • A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
    ‌: Hajtó Abigél
  • A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
    ‌: Torma Ramóna
  • Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
    ‌: Gulyás Krisztina

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs