A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Rita
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégiák
promóció
termékfejlesztés
árazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26097

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26097
005 20200908115606.0
008 200707suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Rita 
245 1 2 |a A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása  |c Takács Rita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunka dolgozatom témája a Starbucks márka marketingstratégiai tevékenységének elemző bemutatása. A cég marketingstratégiai elemzését mutatom be, mind szakmai szemszögből, mind saját és munkaköri szemszögből. Ezek vizsgálatával prezentálom a marketingeszközök használatát a Starbucks márka esetében, valamint, hogy milyen reklámok és promóciók segítségével maradt a piacon már csaknem 50 éve és vált a világ egyik vezető kávéházláncává. 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a promóció 
695 |a termékfejlesztés 
695 |a árazás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26097/1/Tak%C3%A1cs_Rita_projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés