Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
Elmentve itt :
Szerző: | Taylor Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Surányi Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Plakát Kommunikáció Vizuális kommunikáció Filmipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2611 |
Hasonló tételek
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Sugár Mozi Marketingkommunikáció
: Hubai Richárd
: Hubai Richárd
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
Egy autós mozi alapításának lépései
: Smírer Barbara
: Smírer Barbara
Induló fiktív mozi üzleti terve
: Vezsenyi Ádám
: Vezsenyi Ádám
Az Átrium Eurocenter Mozi beszerzésmenedzsmentjének bemutatása
: Szemes Pamela
: Szemes Pamela
Sugár Mozi leíró bemutatása és piaci elemzése
: Balázs Márk
: Balázs Márk
A mozi kultúraközvetítő szerepe a XXI. században
: Kurucz Kitti
: Kurucz Kitti
Call Centeresként a Malom Mozi Kft-nél
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A mozi mint szolgáltatás. Moziélmény vagy streaming szolgáltatások otthonról.
: Hegedűs Dóra
: Hegedűs Dóra
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A válság hatása a mozi üzemeltetési piacra A Palace Cinemas Kft. fejlesztésének lehetőségei és kitörési pontjai
: Békefy Zsolt
: Békefy Zsolt
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
A mozik helyzete a 21. században a Sugár Mozi példáján bemutatva
: Birgés Dóra
: Birgés Dóra
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Gyártásvezetés és produceri munka a számítógépes animáció és a vizuális effektek világában
: Aszmann Szilvia Renáta
: Aszmann Szilvia Renáta
A multikulturalizmus kommunikációs kihívásai munkahelyi környezetben különös tekintettel a konfliktuskezelésre
: Kvasznicki Dóra
: Kvasznicki Dóra
Streaming szolgáltatók növekvő népszerűségének, versenyének és marketingstratégiájának vizsgálata, összehasonlítva a hagyományos televízió és mozi ismertségével
: André Blanka Laura
: André Blanka Laura
E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Kommunikációs jogok az Európai Unió szabályozásában különös tekintettel a social mediára
: Csiaki Dorottya
: Csiaki Dorottya
Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára
: Vályi-Nagy Réka Virág
: Vályi-Nagy Réka Virág
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
Keszthely város fejlesztési lehetőségeinek értékelése, különös tekintettel a marketing és kommunikációs eszközök szerepére
: Szekeres Éva
Megjelent: (2014)
: Szekeres Éva
Megjelent: (2014)
A standardizálás és a vizuális eszközök alkalmazásának és hatásának vizsgálata a Robert Bosch Kft.-nél
: Csuti Bernadett
: Csuti Bernadett
Egy speciális piac vevőorientált marketing és kommunikációs tevékenysége, különös tekintettel az online eszközökre
: Balázs Ildikó
: Balázs Ildikó
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
Fenntartható fejlődés Magyarországon különös tekintettel a turizmusra
: Schäffer Dániel István
: Schäffer Dániel István
A regionalizmus Olaszországban, különös tekintettel Calabria régió felzárkóztatására
: Draskóczy Dániel Miklós
: Draskóczy Dániel Miklós
A Rendőrség és az ORFK OBB kommunikációs tevékenysége és főbb kampányai különös tekintettel a baleset-megelőzésre
: Varga Orsolya
: Varga Orsolya
Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra
: Sóskuti Alexandra
: Sóskuti Alexandra
Hasonló tételek
-
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva -
Sugár Mozi Marketingkommunikáció
: Hubai Richárd -
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik -
Egy autós mozi alapításának lépései
: Smírer Barbara -
Induló fiktív mozi üzleti terve
: Vezsenyi Ádám