A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
Saved in:
Main Author: | Kovács Lilla |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségi média marketing szolgáltatásmarketing utazás utazási irodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26119 |
Similar Items
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Az iszlám kultúra problematikája értékesítési, utazásszervezői szempontból
: Németh Dorka
: Németh Dorka
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
Social media hatása az állásportálokra
: Erdélyi Melinda
: Erdélyi Melinda
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
Az utazásszervezői és –közvetítői tevékenység különválásának sajátos problémái az utazási irodák létesítésében és működésében
: Stolcz Ágnes
: Stolcz Ágnes
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
A social media negatív hatása a fiatalokra
: Irházi Kevin Noé
: Irházi Kevin Noé
A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban
: Kertész Lilla
: Kertész Lilla
The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary
: Majoros Eszter
: Majoros Eszter
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
Az utazásszervezői és közvetítői tevékenység különválásának sajátos problémái az utazási irodák létesítésében és működésében az Invia példáján.
: Smitnya Donáta
: Smitnya Donáta
Social média használat az oktatásban
: Tóth Jordána Hanna
: Tóth Jordána Hanna
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Impact of social media on society
: Goyal Piyush
: Goyal Piyush
Social Media and Consumer Behavior
: Varga Csenge
: Varga Csenge
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria
: Amin Hazem Alaa Zakaria
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
Az utazásszervezői és közvetítői tevékenység összetettsége és sajátos problémái az utazási irodák működésében a kiutazó turizmus trendjei szerint
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
CSR communication in social media The effectiveness of
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
Crisis Management on Social Media What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?
: Simon Fanni
: Simon Fanni
Social Media Marketing Az Instagram tartalmak készítésének gyakorlati megközelítése
: Fodor Norbert
: Fodor Norbert
A social media társadalomtudomány vizsgálata
: Rátkai Márk
: Rátkai Márk
A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében
: Siroki Janka
: Siroki Janka
A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében
: Siroki Janka
: Siroki Janka
Újfajta online toborzási és kiválasztási eszközök a social média tükrén keresztül
: Mészáros Szilvia
: Mészáros Szilvia
The Business Behind Social Media Platfoms. Online Content Making As A Main Job
: Nagy Péter Dávid
: Nagy Péter Dávid
Similar Items
-
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika -
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili -
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde -
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes -
Az iszlám kultúra problematikája értékesítési, utazásszervezői szempontból
: Németh Dorka