Fish consumption and fish market in Hungary
Saved in:
Main Author: | Zatko Gergely |
---|---|
Other Authors: | Hübner Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fishing fish trade food consumption meat consumption trading |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26169 |
Similar Items
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra
: Nagy Viktória Flóra
The popularity of the Baja Fish Soup festival and its impact on the city
: Farkas Gréta
: Farkas Gréta
A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
: Etzl Regina
: Etzl Regina
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
Media Consumption Habits in Hungary
: Merényi Márk
: Merényi Márk
Pink Consumption
: Sudan Alifu
: Sudan Alifu
The effects of the new forms of digital marketing on the food and beverage consumption of early teenagers in Hungary
: Dongó Fanni
: Dongó Fanni
Conscious consumption in clothing - How to increase the awareness of conscious consumption
: Yeboah Elizabeth, et al.
Published: (2022)
: Yeboah Elizabeth, et al.
Published: (2022)
Toward responsible consumption describing how responsible consumption contributes to sustainable development
: Papashvili Nino, et al.
Published: (2023)
: Papashvili Nino, et al.
Published: (2023)
Introducing actual wine consumption in Hungary and the new wave, the wine bars
: Béres Sándor Bence
: Béres Sándor Bence
Aging techniques of fallow venison and the evaluation of game supply and consumption in Hungary
: Varga Péter
: Varga Péter
Consumption behaviour of food intolerance alternative and calorie-reduced products in Hungary
: Kész Roland
: Kész Roland
The relation between new market entry and consumption behavior With special focus on the Hungarian market
: Seprényi Barbara
: Seprényi Barbara
Caffeine consumption in modern day society
: Ágner Kristóf Bence
: Ágner Kristóf Bence
An exploratory investigation of the effects of craft beers and the impact of the Kraft movement on beer consumption in Hungary
: Borza Ákos
: Borza Ákos
Companies’ actions for more sustainable consumption
: Ezdini Idrak
Published: (2023)
: Ezdini Idrak
Published: (2023)
Eco-conscious and green consumption of FMCG hair care products in Pest County, Hungary
: Breczku Anna Mária
Published: (2022)
: Breczku Anna Mária
Published: (2022)
Sharing Economy – A new way of consumption
: Kis Ákos
: Kis Ákos
Consumer awareness of food consumption and catering services
: Orfei Gloria
: Orfei Gloria
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
: Breczku Anna Mária
Published: (2022)
: Breczku Anna Mária
Published: (2022)
The Influences of Covid-19 on Video Games Consumption and Behaviours
: Tran Nguyen-Tung Anh
: Tran Nguyen-Tung Anh
Consumption of Eco-Cosmetics in the Perspective of Environmental Protection and Sustainability
: Polgár Lechner Olga
: Polgár Lechner Olga
Food consumption patterns and trends in response to inflationary pressures
: Molnár László, et al.
Published: (2024)
: Molnár László, et al.
Published: (2024)
The Hungarian consumption society regarding clothing the willingness of Hungarians to choose sustainability over fast fashion in 2020
: Varga Márta
: Varga Márta
Tendencies of local food consumption in Georgia and Influence of Covid-19
: Ezugbaia Megi
: Ezugbaia Megi
Green Consumption Changes in Türkiye After Covid-19 Outbreak
: Coskun Zeynep Beliz
: Coskun Zeynep Beliz
The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19
: Nagy Rebeka
: Nagy Rebeka
Eco-conscious/ green consumption of fmcg hair care products in Pest County
: Breczku Anna Mária
: Breczku Anna Mária
Research of the tourism consumption motivation of young people (Born 1980-1999) in China
: Bai Yixin
: Bai Yixin
Stop wasting water! Water consumption in the Students’ Halls of Residence at Mátyásföld of Budapest Business School
: Juhász Eszter
Published: (2019)
: Juhász Eszter
Published: (2019)
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Eco-conscious / green consumption of Fast-moving Consumer Goods, hair care products in Pest County
: Breczku Anna Mária
: Breczku Anna Mária
Beverage consumption habits and the comparison of two Fine Dining restaurant The Arany Kaviar and The Penrose Room in 2016-2017
: Vasadi-Balogh Eszter
: Vasadi-Balogh Eszter
Cinema Marketing In Hungary
: Ambrus Márk
: Ambrus Márk
Analysis of the Marketing Strategy of Henkel in Hungary
: Kurys Boglárka
: Kurys Boglárka
Influencer Marketing in Hungary Exploring Origins, Growth and Implications for Brands and Companies
: Bránát Anna
: Bránát Anna
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Similar Items
-
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett -
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra -
The popularity of the Baja Fish Soup festival and its impact on the city
: Farkas Gréta -
A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
: Etzl Regina -
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna