Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Eged Zsolt |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntartható fejlődés fenntarthatóság környezetterhelés csökkentése környezetvédelem vendéglátás történet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26180 |
Similar Items
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Csetnegi Andrea
: Csetnegi Andrea
A Hilton Budapest felújítása
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Tanulmány a Hilton Budapest rendezvényszervezéséről
: Farkas Klaudia
: Farkas Klaudia
A Hilton Budapest Hotel étlap elemzése
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
A hostmanship elmélet alkalmazása a szállodaiparban Hilton Budapest példáján bemutatva
: Somogyi Panna
: Somogyi Panna
Egy konkrét szállodai rekonstrukció szakmai, pénzügyi hátterének bemutatása a Hilton Budapest példáján keresztül
: Berzéki Gábor
: Berzéki Gábor
Hilton Budapest marketing- és versenyhelyzet elemzés
: Endrényi István
: Endrényi István
A Hilton Budapest versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Borsi Krisztina
: Borsi Krisztina
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
A Hilton Budapest SWOT- és PEST-elemzése
: Deák Dóra
: Deák Dóra
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc
: Hyross László Ferenc
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő
: Paulovics Kitti Enikő
A fenntarthatóság vizsgálata a magyar vendéglátásban.
: Somogyi Gergő
: Somogyi Gergő
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Hilton Budapest szervezeti kultúrájának bemutatása és kritikai elemzése
: Cseri Nóra
: Cseri Nóra
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
A FŐTÁV Zrt. és a Hilton Budapest arculatának összehasonlító elemzése
: Király Ildikó
: Király Ildikó
Hilton Budapest versenyképességének javítása a marketing és minőségügy együttes alkalmazásával
: Jurmann Alexandra
: Jurmann Alexandra
A fenntartható kisvállalkozások bemutatása a vendéglátásban az Artizán Budapest példáján keresztül
: Géczi Gabriella
: Géczi Gabriella
Az oroszországi küldőpiac turistái vevőelégedettségének vizsgálata az Intercontinental Budapest szálloda példáján keresztül
: Pintér Lili
: Pintér Lili
Fenntarthatóság egy hipermarketlánc példáján keresztül
: Káplár Alexandra Vivien
: Káplár Alexandra Vivien
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Fenntarthatóság a vendéglátásban, különös tekintettel a zöld éttermekre
: Kurucz Alexandra
: Kurucz Alexandra
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
Similar Items
-
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs -
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia -
A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Csetnegi Andrea -
A Hilton Budapest felújítása
: Nagy Tamás -
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura