Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sass Ádám Szabolcs
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:SWOT-elemzés
kiskereskedelem
kérdőíves felmérés
marketingstratégiák
stratégiai fejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26185

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26185
005 20200908135441.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sass Ádám Szabolcs 
245 1 0 |a Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése  |c Sass Ádám Szabolcs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban egy használt árucikkeket forgalmazó kiskereskedelmi vállalkozás jelenlegi marketingstratégiáját elemeztem. Az elemzés során alkalmaztam SWOT elemzést, illetve 7P elemzést. Mindezek mellett a kutatás során alkalmaztam mélyinterjút, illetve kérdőíves felmérést is. A dolgozat végén összegeztem a kérdőívre érkezett válaszok eredményét, majd kifejtettem a véleményem és javaslatokat tettem hogy lehetne eredményesebb a stratégia. 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a kérdőíves felmérés 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a stratégiai fejlesztés 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26185/1/SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés