Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
Saved in:
Main Author: | Tolnai Viktor István |
---|---|
Other Authors: | Kasza Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Lidl Magyarország SWOT-elemzés kereskedelmi stratégia marketingmix vállalati marketing stratégiák élelmiszer-kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26192 |
Similar Items
A Lidl Magyarország tevékenységének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kurczina Gabriella
: Kurczina Gabriella
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit
: Kovácsné Szmolicza Judit
Eredmény tervezése és előrejelzése a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-nél
: Rózsa Ramóna
: Rózsa Ramóna
A Lidl Social Media tevékenysége és a Lidl Plus alkalmazás használata
: Komlós Veronika
: Komlós Veronika
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)
: Balázs Bettina
Published: (2013)
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
LIDL Magyarország Kereskedelmi BT. vagyoni pénzügyi és jövedelmezőségi vizsgálata 5 év beszámolójának adatai alapján
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja
: Jordán Tamás
: Jordán Tamás
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. alsó vezetői betanulási programjának elemzése, javaslattétel a gyakorlati részre és az eredményesség előrejelzése
: Hajdrik György
: Hajdrik György
Sikeres tanulási stratégiák
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2010)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2010)
A Lidl disztribúciós rendszerének fejlesztési lehetőségei Csomagátvevő automaták integrálása az ellátási láncba.
: Anton Felícia Flóra
: Anton Felícia Flóra
Utódlási stratégiák a családi vállalkozásoknál
: Popovics István
: Popovics István
A Lidl és a Tesco helyzetének alakulása a hazai FMCG piacon
: Szentirmai Ákos András
: Szentirmai Ákos András
Készletezés-menedzsment gazdaságossági és hatékonysági megoldásai a Lidl Magyarország Bt. raktáraiban
: Szalai Krisztina
: Szalai Krisztina
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2011, 2012 és 2013-as üzleti évek beszámolói alapján
: Lohn Mária
: Lohn Mária
A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata
: Mrena Marcell
: Mrena Marcell
Az opciós kereskedési stratégiák összehasonlító elemzése.
: Csillik Ágoston
: Csillik Ágoston
A klasszikus médiaeszközök létjogosultsága a digitális átalakulás korában – A Lidl Magyarország perspektívája
: Pálfy Brúnó
: Pálfy Brúnó
A HACCP rendszer működtetése és továbbfejlesztési lehetőségei a Lidl Magyarország Bt. bicskei üzletében
: Kihári Nikolett
: Kihári Nikolett
A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
: Bokorné Rauscher Julianna
: Bokorné Rauscher Julianna
Értékpapír befektetési stratégiák
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Eltérő régiók, eltérő stratégiák a kereskedelmi hűtők piacán az Epta vállalatcsoport vonatkozásában
: Tomán Alexandra
: Tomán Alexandra
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Alternatív energiaforrások az autóiparban, avagy új fejlesztések, üzleti modellek és marketing stratégiák, főként a Tesla, Inc.-nél
: Lascsik Bence
: Lascsik Bence
Comparative analysis of the SCM, assortment and pricing policy of Lidl and Auchan in Hungary and in Spain, and their impact on customer preferences
: Nagy Flóra
: Nagy Flóra
Vállalati piaci orientációk és e-marketing stratégiák az e-kereskedelemben
: Bagyinszki Ágnes
: Bagyinszki Ágnes
Innovatív értékpapír befektetési stratégiák
: Döbrei Péter
: Döbrei Péter
Befektetői tudatosság, befektetési stratégiák
: Hegyi Barbara Magdolna
: Hegyi Barbara Magdolna
Költséghatékonyságon alapuló árazási stratégiák
: Somody Viktória
: Somody Viktória
Tőke és pénzpiaci kereskedési stratégiák
: Mikó Dániel
: Mikó Dániel
A beszerzők feladatainak bemutatása a Metro Kereskedelmi Kft. szervezetében és az árképzési stratégiák eredményességének vizsgálata
: Flander Anita
: Flander Anita
Toborzási és kiválasztási stratégiák, eljárások, módszerek elmélete és gyakorlata, a hatékonyság, megbízhatóság és eredményesség vizsgálata
: Nagygyörgy Viktor
: Nagygyörgy Viktor
Energetikai stratégiák a klímaváltozás közepette
: Szalay Virág
: Szalay Virág
Pszichológiai stratégiák alkalmazása a márkakommunikációban
: Deák Nikolett
: Deák Nikolett
Turizmusfejlesztési stratégiák - hatáselemzés 2003-2016
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
Vállalati stratégiák támogatása BI eszközökkel
: Pad Róbert
: Pad Róbert
Technikai elemzésen alapuló kereskedési stratégiák
: Árvai Vanda
: Árvai Vanda
Fotovoltaikus rendszerekkel kapcsolatos fogyasztói élmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák
: De Jager Roland
: De Jager Roland
Innováció és technológiai stratégiák, saját cégnél
: Gergely Milán József
: Gergely Milán József
Similar Items
-
A Lidl Magyarország tevékenységének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kurczina Gabriella -
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit -
Eredmény tervezése és előrejelzése a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-nél
: Rózsa Ramóna -
A Lidl Social Media tevékenysége és a Lidl Plus alkalmazás használata
: Komlós Veronika -
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)