A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cserháti Péter Zoltán
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:SWOT-elemzés
eladás - értékesítés
marketing mix
marketing terv
stratégiai elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26194
Leíró adatok
Kivonat:A Cserháti és Társa Kft élelmiszer kiskereskedelem Kördiszkont üzlete számára készítettem egy új marketing stratégiai tervet, mely által képes az eddig stagnáló forgalmát és vevői elégedettségét növelni, tehát profitot maximalizálni a vásárlói elégedettséggel eggyüt és mindezt fejlesztésekkel támogatni.A kutatásom azzal átfogó eredménnyel járult, hogy a vállalkozás legerősebb része az eladók menedzselése volt, azonban a sok szinten való lemaradás a vásárlók elégedetlenségét eredményezte. Ezt azonban na kutatásból kiderült hogyan lehetne célszerűen orvosolni, mind a kérdőív, mind a mélyinterjúk komoly problémákra hívták föl a figyelmet , amit a jövőben a megfelelő stratégiai tervel célszerű korrigálni, amit sikeresen állíthattam föl ezeknek a tükrében.Azonban a sok válasz, sok újabb kérdést eredményezett , ami későbbi kutatások melegágyává válhatnak. Azonban maga a kutatási folyamatom az eredmények tükrében remekül zárult és bízok benne, hogy cég megfelelően tudja hasznosítani, ahogy én is a tapasztalataimat.