A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cserháti Péter Zoltán
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:SWOT-elemzés
eladás - értékesítés
marketing mix
marketing terv
stratégiai elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26194

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26194
005 20200908131243.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Cserháti Péter Zoltán 
245 1 2 |a A Cserháti és Társa Kft. elemző bemutatása és marketing stratégiák, stratégiai tervezése a Kördiszkont élelmiszer üzletének  |c Cserháti Péter Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A Cserháti és Társa Kft élelmiszer kiskereskedelem Kördiszkont üzlete számára készítettem egy új marketing stratégiai tervet, mely által képes az eddig stagnáló forgalmát és vevői elégedettségét növelni, tehát profitot maximalizálni a vásárlói elégedettséggel eggyüt és mindezt fejlesztésekkel támogatni.A kutatásom azzal átfogó eredménnyel járult, hogy a vállalkozás legerősebb része az eladók menedzselése volt, azonban a sok szinten való lemaradás a vásárlók elégedetlenségét eredményezte. Ezt azonban na kutatásból kiderült hogyan lehetne célszerűen orvosolni, mind a kérdőív, mind a mélyinterjúk komoly problémákra hívták föl a figyelmet , amit a jövőben a megfelelő stratégiai tervel célszerű korrigálni, amit sikeresen állíthattam föl ezeknek a tükrében.Azonban a sok válasz, sok újabb kérdést eredményezett , ami későbbi kutatások melegágyává válhatnak. Azonban maga a kutatási folyamatom az eredmények tükrében remekül zárult és bízok benne, hogy cég megfelelően tudja hasznosítani, ahogy én is a tapasztalataimat. 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a eladás - értékesítés 
695 |a marketing mix 
695 |a marketing terv 
695 |a stratégiai elemzés 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26194/1/Cserhati_Peter_Zoltan_A%20Cserh%C3%A1ti_%C3%A9s_T%C3%A1rsa%20_Kft._elemz%C5%91_bemutat%C3%A1sa_%C3%A9s_marketing_strat%C3%A9gi%C3%A1k%2C_strat%C3%A9giai_tervez%C3%A9se_a_K%C3%B6rdiszkont_%C3%A9lelmiszer_%C3%BCzlet%C3%A9nek.pdf  |z Dokumentum-elérés