A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ecsedi-Papp Ádám
Other Authors: Németh Dr. Patrícia
Format: Thesis
Kulcsszavak:CRM
CSR
public relations
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26196
Description
Abstract:A Decathlon ügyfélmenedzsmentjét bemutató projektmunkám.A Projektmunkám központi állításaként szeretném azt a mondatot kezelni, hogy „a Decathlonnál a központban áll a vásárló”. Ezt az állítást szeretném alátámasztani két kutatással, ami egy szekunder, és egy kvalitatív primer kutatás. A projekt munkámban, a primer kutatásom módszerének megvalósításához segítségemre lesz a budaörsi Decathlon üzlet vezetője, Gáspár Gergely, a legnagyobb (kerékpár) részleg vezetője, Margitics Botond, a részlegről egy sportfelelős, aki minden változtatást mondhatni „megélt”, és látta azok hatásait, Hrubos Márton, az országos HR igazgató, Jung Krisztina és az országos marketingigazgató, Lovas Tamás. Ezek az emberek egy egységesített interjúkérdés sorozatot kaptak, bár ezen interjúk alatt minden kérdésre más-más választ kaptam, viszont egy valami mindig megegyezett, a közös cél, és a sportolás örömének hangsúlyozása. A szekunder adatgyűjtésemet egy, korlátoltan felelősségemre bocsájtott vásárlói elégedettségi riport képzi. Az interjúk mellé, egy „vásárlói elégedettség” kutatást kaptam a Decathlontól. A kutatást az Ipsos.com magyar csapata készítette el, és először az ő munkatársaik által került prezentálásra 4 a Decathlon magyar vezetőségének. Ennek a felmérésnek a feldolgozását, valamint elemzését fogják látni a projektmunkában, az interjúimmal együtt.