A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Randjelovic Ivan
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Kontakt kávézó
SWOT-elemzés
USP
fogyasztási statisztika
kávé
kávéfogyasztás
kávézó
marketing
specialty kávé
vendéglátás
újhullám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26203

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26203
005 20200918120740.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Randjelovic Ivan 
245 1 2 |a A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül  |c Randjelovic Ivan  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A második ezredforduló környékén elindult egy újabb „kávéforradalom”, az „újhullám” mely az új millennium második évtizedének elejére jutott el Magyarországra, jelentős változásokat hozva a kávéfogyasztás piacára. A csökkenő ütemű kávéfogyasztási trendet a specialty kávézók nagyobb számú megjelenése fordította meg 2013-ban, mely így napjainkra újra elérte a 2008-as gazdasági válság előtti szintjét (2,7 kg/fő/év). 2018-ban rekordszámú (18 db) specialty kávézó nyílt meg Budapesten, ami kiválóan példázza a fogyasztók minőségi kávé iránti egyre növekvő igényét. 
695 |a Kontakt kávézó 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a USP 
695 |a fogyasztási statisztika 
695 |a kávé 
695 |a kávéfogyasztás 
695 |a kávézó 
695 |a marketing 
695 |a specialty kávé 
695 |a vendéglátás 
695 |a újhullám 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26203/1/Szakdolgozat_Randjelovic_Ivan.pdf  |z Dokumentum-elérés