Streamerek, azaz videójáték influencerek
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | business marketing e-marketing - elektronikus marketing influencer online marketing online piackutatás vállalkozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26204 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg26204 | ||
005 | 20200911121428.0 | ||
008 | 200813suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Mihály Bence Norbert | |
245 | 1 | 0 | |a Streamerek, azaz videójáték influencerek |c Mihály Bence Norbert |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A hivatásos influencerek követőtáborukat a saját hírnevük növelése érdekében építik. A digitális és online eszközök remek lehetőségeket biztosítanak, hogy az illető minél több emberhez eljuttassa tartalmait, eszméit, gondolatait, történéseit és szponzoráló cégek tartalmait, termékeit vagy szolgáltatásait. A közösségi média platformok működése nem csak lehetővé teszik, de elő is segítik az új influencerek betörését az influencer piacra. Ezen a piacon már számos különböző területre összpontosítanak az influencerek és specializációk révén igyekeznek szorosabb kapcsolatot ápolni célközönségükkel. A videojátékok területére specializálódott influencerek, a streamerek hatalmas terjedelmű szubkultúrával rendelkeznek, így már gamer influencer specifikus platformokon is tevékenykedhetnek. A videojáték iparban az internetes elérés szüksége és az online játék más emberekkel, illetve a technikai eszközök szükségessége a kultúra tagjait egy alapvető technika és digitális tudással ruházza fel. Ennek eredményeképp a közönség tagjai fogékonyak a digitális térben terjengő üzenetekre, lehetőségekre, ráadásul a fogékonyságuknak és hobbijuknak köszönhetően az idejük nagyobb részét töltik online. Napjainkban népszerű karrierválasztás influencerré válni, de sokan hamar elbuknak ezen az úton, hiszen más influencereket nézve, az emberek csak a kívülről látható tartalmak alapján ítélik meg az influencer tevékenységét. Nem tudatosul bennük az online követőtábor építéshez szükséges marketing tudás és eszköztár. Különösen igaz ez a videojáték influencerekre, akik önmagában a videojátékok játszásával gondolják elérni a népszerűséget és a sikert, bármiféle üzleti vagy marketingtevékenység nélkül. Ezt felismerve jött létre a StreamBiosis vállalata, ami a videojáték influencerek üzleti és marketing hiányosságait pótolva menedzseli a streamerré válók online kommunikációját és karrierjét. A vállalkozás az online marketing köré épített kompetenciájával és a videojáték piac ismeretével vezeti sikerre streamer ügyfeleit az influencerré válásban, valamint a streamer bevételeit támogató folyamatok menedzselésével, a szponzorációk és online hirdetési szerződések megszerzésével segíti őket. A vállalkozás lehetőséget és csatornát nyújt márkák és cégek számára a streamereken keresztül megjeleníteni marketingüzeneteiket, hogy elérhessék a videojáték kedvelők hatalmas piacát. | |
695 | |a business marketing | ||
695 | |a e-marketing - elektronikus marketing | ||
695 | |a influencer | ||
695 | |a online marketing | ||
695 | |a online piackutatás | ||
695 | |a vállalkozás | ||
700 | 1 | |a Papp Vanda |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26204/1/Streamerek%2C%20azaz%20vide%C3%B3j%C3%A1t%C3%A9k%20influencerek%20szakdolgozat%20-%20Mih%C3%A1ly%20Bence.pdf |z Dokumentum-elérés |