A biobor hazai piacának felmérése és elemzése, különös tekintettel az Y generációra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kamondy Zsófia Tímea
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biotermékek
bor
borászat
fenntartható fogyasztás
fenntarthatóság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26226

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26226
005 20200911131436.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kamondy Zsófia Tímea 
245 1 2 |a A biobor hazai piacának felmérése és elemzése, különös tekintettel az Y generációra  |c Kamondy Zsófia Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja a bioborok hazai piacának vizsgálata, különös figyelmet fordítva az Y generációra. A generáció borfogyasztási és borválasztási szokásainak megismerése mellett további cél a környezetbarát bioborokkal kapcsolatos tájékozottság és nyitottság felmérése, valamint annak feltárása, hogy a hazai borpiacon realizálódik-e kereslet a fenntarthatóság jegyében készülő bioborok iránt. A fogyasztói oldal felmérése egy online elérhető kérdőív segítségével történt. A termelői oldal véleményének megismerése érdekében mélyinterjúk készültek hagyományos- és biogazdálkodást folytató pincészetek képviselőivel. A kutatás eredményeként a generáció borválasztási sajátosságai, a bioborok iránti érdeklődése, nyitottsága és vásárlási hajlandósága meghatározható. Megismerhető továbbá egyes bortermelők ökológiai szőlőtermesztéssel, borkészítéssel és a bioborok hazai keresletével kapcsolatos álláspontja. A dolgozat egy átfogó képet alkot a bioborok Y generációra vonatkoztatható hazai piacáról. 
695 |a biotermékek 
695 |a bor 
695 |a borászat 
695 |a fenntartható fogyasztás 
695 |a fenntarthatóság 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26226/1/Szakdolgozat_Kamondy_Zsofia_Timea.pdf  |z Dokumentum-elérés