Influencer marketing az Instagramon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ropos Annamária
Other Authors: Papp Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:befolyásolás
marketing-kampány
média
reklám
reklámkészítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26228

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26228
005 20200908155052.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ropos Annamária 
245 1 0 |a Influencer marketing az Instagramon  |c Ropos Annamária  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatomban az influencer marketinget vizsgáltam meg az egyik legnépszerűbb közösségi média oldalon, az Instagramon. A kulcsfontosságú alapfogalmak bemutatása után az influncer szakmát és lehetőségeit vettem szemügyre. Kitértem a márkák és a véleményvezérek közötti együttműködések formáira, majd részletesen tanulmányoztam az Instagram fejlődését, egyre bővülő funkcióit, és a vizuális történetmesélést is szemléltettem saját példán keresztül. A primer kutatásomban a kérdőíves felmérés segítségével feltérképeztem a fiatalok közösségi médiával kapcsolatos benyomásait, valamint a saját Instagram oldalam tudatos szerkesztését is ismertettem. 
695 |a befolyásolás 
695 |a marketing-kampány 
695 |a média 
695 |a reklám 
695 |a reklámkészítés 
700 1 |a Papp Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26228/1/BGE-Projektmunka-EZ%20A%20v%C3%A9gleges-RA-%20%285%29.pdf  |z Dokumentum-elérés