Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Fanni
További közreműködők: Remenyik Dr. Bulcsú
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:dolgozók elégedettségi vizsgálata
elégedettség
elégedettségvizsgálat
panasz
panaszügyek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26240
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban egyre nagyobb igénnyel rendelkeznek a szálláshelyekre érkező vendégek. Világunk folyton változik így egyre több szolgáltatást várunk el, amiknek a legminőségibb színvonalat érdemes nyújtaniuk.  De sajnos mindig merülnek fel hibák. Dolgozatom felöleli a panaszkezelés metódusát a Silvanus Hotelen keresztül. Kiderülnek melyek a panaszos területek, milyen panaszok merültek eddig fel és azokat hogyan oldották meg. Illetve elégedettség mérést is végeztem mind vendég és dolgozó szemszögéből nézve kérdőíves kutatást alkalmazva. Kutatásom során a napjainkban felmerülő megnövekedett vendégigények kezelését és megoldását vizsgálom a Silvanus Hotelen keresztül, illetve hogy mekkora az érdeklődés és bizalom egy okoshotelre.