Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Nikolett
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
fogyasztói szokások
hirdetések
keresőoptimalizálás
online marketing
projektvizsgálat
statisztikai adatközlés
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26245
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban ismertettem, hogy az internet térhódításával a turizmussal kapcsolatos fogyasztói trendek miképp formálódtak és ehhez az utazási vállalatok hogyan alkalmazkodtak. Ezt követően a választott témához kapcsolódó területeket elemeztem, amely az online marketing jelentőségét és az online utazási irodák kialakulását ölelte fel. Primer kutatás zárásaként a revenue managment legfontosabb feladatait fogalmaztam meg. A szekunder kutatás részeként bemutattam  A New York Palace  hotelen belül a rezervációs részleg működését, az online értékesítésben közreműködő szakemberek feladatait, az online értékesítés egy-egy szegmensét. Majd összegeztem, mi az, ami kiemelt fontosságú egy szálloda rezervációs osztályának gördülékeny működéséhez.