Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Nikolett
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
fogyasztói szokások
hirdetések
keresőoptimalizálás
online marketing
projektvizsgálat
statisztikai adatközlés
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26245

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26245
005 20200911121052.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Nikolett 
245 1 3 |a Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban  |c Nagy Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban ismertettem, hogy az internet térhódításával a turizmussal kapcsolatos fogyasztói trendek miképp formálódtak és ehhez az utazási vállalatok hogyan alkalmazkodtak. Ezt követően a választott témához kapcsolódó területeket elemeztem, amely az online marketing jelentőségét és az online utazási irodák kialakulását ölelte fel. Primer kutatás zárásaként a revenue managment legfontosabb feladatait fogalmaztam meg. A szekunder kutatás részeként bemutattam  A New York Palace  hotelen belül a rezervációs részleg működését, az online értékesítésben közreműködő szakemberek feladatait, az online értékesítés egy-egy szegmensét. Majd összegeztem, mi az, ami kiemelt fontosságú egy szálloda rezervációs osztályának gördülékeny működéséhez. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a hirdetések 
695 |a keresőoptimalizálás 
695 |a online marketing 
695 |a projektvizsgálat 
695 |a statisztikai adatközlés 
695 |a versenytársak elemzése 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26245/1/Nagy%20Nikolett%20projektmunka%202020.tavasz-4_edited.pdf  |z Dokumentum-elérés