A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakatos Mária
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:folyamatelemzés
szállodaipar
turizmus
vendéglátóipar
összehasonlító elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26248

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26248
005 20200911131153.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lakatos Mária 
245 1 2 |a A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban  |c Lakatos Mária  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban két budapesti luxusszálloda, az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest Front Office részlegének működését vizsgálom. A Front Office talán az egyetlen olyan terület, ahol az összes vendég megfordul a szállodai tartózkodása alatt.A dolgozók viselkedését a luxusszállodákban szigorú szabályok és sztenderdek határozzák meg, ebből kifolyólag a vendégek a legtöbb hasonló kategóriájú szállodában hasonló magatartású személyzettel találkoznak. A sztenderdek azonban eltérőek a két vizsgált szállodában, így, ha jobban megnézzük a két szálloda Front Office részlegét, sok különbséget fedezhetünk fel. Szakdolgozatomban ezeket a hasonlóságokat és különbségeket szeretném megvizsgálni.Célom a két szálloda Front Office részlegének teljes körű bemutatása, a mindennapi feladatok részletes elemzése, a különböző munkakörökben dolgozók feladatainak megismertetése. 
695 |a folyamatelemzés 
695 |a szállodaipar 
695 |a turizmus 
695 |a vendéglátóipar 
695 |a összehasonlító elemzés 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26248/1/Lakatos%20M%C3%A1ria%20Szakdolgozat%20v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés