Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ujvári Blanka
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:konfliktuskezelés
poblémamegoldás
szállodaipar
vendéglátás
önismeret
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26280

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26280
005 20200908145856.0
008 200813suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ujvári Blanka 
245 1 0 |a Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül  |c Ujvári Blanka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom a szállodákon belüli belső konfliktusok okairól, kezeléséről, megoldásáról szól. Bemutatásra kerültek a kommunikáció formái, személyiségtípusok a konfliktuskezelések során, konfliktusok különböző fajtái és népszerű, gyakran használt megoldások. Szűkítve a nézőpontot megvizsáltam és anyagot gyűjtöttem a vezetők felelősségéről a szállodák konfliktusmenedzsmentjét illetően, majd pár konkrét példán keresztül mutattam be szekunder módszerrel készült kutatásom eredményét. Leírtam a  javaslatokat a szállodák jövőben történő konfliktuskezelését illetően, majd összefoglaltam dolgozatom lényegét, és a források és ábrajegyzék összegyűjtésével zártam a projektmunkám. 
695 |a konfliktuskezelés 
695 |a poblémamegoldás 
695 |a szállodaipar 
695 |a vendéglátás 
695 |a önismeret 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26280/1/Ujv%C3%A1riBlanka_projektmunkaD7DW0G2020BM.pdf  |z Dokumentum-elérés