A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
Elmentve itt :
Szerző: | Bekecs Dorottya |
---|---|
További közreműködők: | Marosán Dr. György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Nemzeti légitársaság Hagyományos légitársaság Stratégiai menedzsment Légitársaság Összehasonlító elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/263 |
Hasonló tételek
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
: Ozorai Márk Róbert
: Ozorai Márk Róbert
A minőség és teljesítmény kapcsolata a fapados légitársaságok és busztársaságok tekintetében
: Vajda Ádám
Megjelent: (2012)
: Vajda Ádám
Megjelent: (2012)
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
„Fapados marketing" a magyar piacon jelenlévő diszkont légitársaságok vizsgálata marketingszempontból
: Eigner Andrea
Megjelent: (2008)
: Eigner Andrea
Megjelent: (2008)
A hagyományos légitársaságok és hagyományos utazási irodák kapcsolata Magyarországon
: Bicskei Orsolya
: Bicskei Orsolya
A gyógyszeripari kis- és középvállalkozások stratégiai menedzsmentjének kihívásai napjainkban
: Körmöczy Erzsébet Katalin
: Körmöczy Erzsébet Katalin
Fapados modell alkalmazhatósága az IT-n
: Balogh Gergely Endre
: Balogh Gergely Endre
Hagyományos és digitális marketing összehasonlítása a lovassportban
: Unger Emese Dorottya
: Unger Emese Dorottya
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
Az ALD Automotive vevőkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Egy szupermarket értékesítés-menedzsmentjének elemzése és korszerűsítése
: Szántó Edina
: Szántó Edina
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Egy KKV vállalat ellátási lánc menedzsmentjének elemzése
: Mesterházy Nikolett
: Mesterházy Nikolett
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
A charter- és a fapados járatok szerepe a szervezett utazásoknál
: Misti Evelin
: Misti Evelin
Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása
: Dávidházy László Péter
: Dávidházy László Péter
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
A Nanushka International Zrt. ellátási lánc menedzsmentjének vizsgálata
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Légitársaságok IFRS sajátosságai
: Reibl Noémi
: Reibl Noémi
Légitársaságok környezetvédelmi törekvései
: Zsadányi Virág
: Zsadányi Virág
A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
Vegán és hagyományos gyorsétteremi szolgáltatás gazdálkodásának összehasonlítása
: Maczkó Karolina
: Maczkó Karolina
Vendégpreferenciák összehasonlítása hagyományos vendéglátóhelyek és lakáséttermek esetében
: Sall Kata
: Sall Kata
Légitársaságok hatása a turizmusra
: Sárdi Nóra
: Sárdi Nóra
A légitársaságok fenntarthatósági üzenetei
: Munteán Lili
: Munteán Lili
A kereskedelmi repülőjegyek árazási stratégiái az online platformokon és a légitársaságok szerepe a globális értékláncokban
: Virágh Bence
: Virágh Bence
A hagyományos és a mai modern cukrászat összehasonlítása
: Hegedűs Boglárka
: Hegedűs Boglárka
A hagyományos és a vonalkódos raktárirányítási rendszerek összehasonlítása
: Lukács Alexandra
: Lukács Alexandra
Kapszulás kávék térhódítása és összehasonlítása a hagyományos kávétermékekkel
: Hunyadi Bence
: Hunyadi Bence
Outsourcing bevezetési projektek menedzsmentjének elemzése egy hazai piacvezető cég gyakorlatában
: Sámoly Viktória
: Sámoly Viktória
Légitársaságok tevékenységének elemzése és összehasonlítása, Az EasyJet és a LOT lengyel légitársaság szolgáltatásai
: Rigó Rita
: Rigó Rita
LÉGITÁRSASÁGOK ÉS UTAZÁSI VÁLLALKOZÁSOK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉNEK KÉRDÉSEI
: Pózner Zsanett
: Pózner Zsanett
Transzport során sérült és elveszett áru menedzsmentjének központosítása a Robert Bosch-nál
: Török Ádám
: Török Ádám
Egy szállítmányozói cég ellátásilánc-menedzsmentjének és az árutovábbítást elősegítő azonosítási rendszerének elemzése
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
Egy gyártóvállalat értékláncának és ellátásilánc-menedzsmentjének elemzése az ipar 4.0 szempontjából
: Novák András Szabolcs
: Novák András Szabolcs
Hasonló tételek
-
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk -
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila -
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin -
Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
: Ozorai Márk Róbert -
A minőség és teljesítmény kapcsolata a fapados légitársaságok és busztársaságok tekintetében
: Vajda Ádám
Megjelent: (2012)