A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
Elmentve itt :
Szerző: | Csécs Szonja Ildikó |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | trendek turizmus város városlátogatás élménygazdaság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26308 |
Hasonló tételek
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A munkavállalói képzés szerepe luxusszállodákban a vendégélmény szempontjából-Esettanulmány a The Ritz-Carlton, Budapest szállodában
: Balázs Hanna Dóra
: Balázs Hanna Dóra
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin
: Tarsoly Katalin
Guest Relations a Hotel Palazzo Zichyben
: Válóczi Natália
: Válóczi Natália
A Guest Relations Office tevékenységének bemutatása
: Pataky Bence
: Pataky Bence
A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében
: Erdős Júlia
: Erdős Júlia
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
Vendégélmény a vendéglátásban
: Kertész Henriett
: Kertész Henriett
Fenntarthatóság eszközei és fejlesztése a housekeeping részlegen a Novotel Budapest Danube Szállodában
: Nádai Tamara
: Nádai Tamara
Emeleti üzletrész fluktuációjának vizsgálata a Novotel Danube szállodában
: Németh Noémi
: Németh Noémi
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
Szegmentációs politika 2014-2019-ig a Novotel Danube szállodában
: Kaczor Adél
: Kaczor Adél
A NOVOTEL CENTRUM ÁLTAL ELLÁTOTT F&B FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE
: Faragó Anett
: Faragó Anett
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede
: Fauszt Márk Ede
Szakmai gyakorlat a Novotel Szeged Szállodában – Koronavírus hatása a turizmusra
: Perjési Dorina
: Perjési Dorina
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi
: Novák Sára Naomi
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
A szállodai Housekeeping részleg komplex elemzése
: Sátor Szonja
: Sátor Szonja
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf
: Furján Kristóf
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
Guest editorial Futures in entrepreneurial behaviour
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2024)
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2024)
Guest editorial Global and local perspectives of
: Csákné Filep Judit
Megjelent: (2022)
: Csákné Filep Judit
Megjelent: (2022)
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Csapatépítés szerepe és hatása a Novotel Budapest City példáját vizsgálva
: Sipos Kíra Veronika
: Sipos Kíra Veronika
Guest editorial Economic, diplomatic and cultural challenges
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
An exploratory investigation of guest satisfaction in the case of Sáo Food and Bar Budapest
: Nguyen Dieu Huyen
: Nguyen Dieu Huyen
A Novotel Budapest City társadalmi felelősségvállalása Planet 21 program
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Airbnb and Digital Guest Experiences
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
How compensations motivate guests to revisit a hotel? Study on guest complaints and service recovery.
: Pusztai Róbert
: Pusztai Róbert
Hasonló tételek
-
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván -
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra -
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell -
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó -
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila