A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szikora Tamás
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:4p
Decathlon
SWOT-elemzés
impulzusvásárlás
marketing-mix
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26315

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26315
005 20200908155921.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szikora Tamás 
245 1 2 |a A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás  |c Szikora Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám témája a Decathlon marketing tevékenysége, illetve a Decathlonon belüli impulzusvásárlás, amit kérdőíven keresztül vizsgálok, mint például a kiváltó okait, vagy a vásárlási szokásait a Decathlonba járóknak. Ezen is belül azt a részét szeretném bemutatni a marketingnek, amiket testközelből észlelhettem, élhettem meg. Már az előző iskolámban is tanultam marketing alapokat, és ez a tudás csak magabiztosabbá és mélyebbé vált, itt az egyetemen eltöltött éveim alatt, illetve a Decathlonnál eltöltött gyakorlatom ideje alatt. Úgy érzem itt az ideje átültetni az elméleti síkon megszerzett tananyagot a gyakorlatba is. Ez a projektmunka nagyszerű lehetőség lesz erre is.A gyakorlati helyem bemutatása mellett kitérek a marketing tevékenységekre, mint fogalmak, és ezt megpróbálom bemutatni a Decathlon szempontjából is. A kérdőívvel kapcsolatos eredményeket feldolgozom, majd értelmezve bemutatom. Emellett személyes interjút is csináltam, ott dolgozó kollégákkal. Ezután az esetleges problémákra történő javaslattétel következik. A kérdőíven keresztül szeretném bebizonyítani azt, hogy az impulzusvásárlásra való hajlandóság mennyire erős a kitöltőim között illetve, mik azok a tényezők, amelyek miatt impulzusvásárlásba esnek. Érdekes lesz azt is megfigyelni, hogy hogyan oszlik meg a tervezett és nem tervezett vásárlás összege százalékos arányban, és hogy, mely tényezők döntenek egy vásárlás sorsáról. 
695 |a 4p 
695 |a Decathlon 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a impulzusvásárlás 
695 |a marketing-mix 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26315/1/A%20Decathlon%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9ge%2C%20impulzusv%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s%20.pdf  |z Dokumentum-elérés