Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Klaudia Pálma |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | idegenforgalom jövőkép munkaerő-struktúra szálláshelyek turisztika vendéglátóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26335 |
Hasonló tételek
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla
: Frech Hajnalka Angéla
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Open Ways Hungary Kft. tevékenységének elemzése
: Gianits Gergely
: Gianits Gergely
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
The evolution of brand awareness in the receptive human mind
: Csapó Vanda Médea
: Csapó Vanda Médea
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
Open Science Paradigmaváltás a tudományban
: Udvardy András Barnabás
: Udvardy András Barnabás
A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül
: Krajczár Ákos
: Krajczár Ákos
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A digitalizáció a Front Office területén
: Koller Alexa
: Koller Alexa
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
A Front Office és a Housekeeping kapcsolatának komplex elemzése
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Hasonló tételek
-
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla -
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella -
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
Open Ways Hungary Kft. tevékenységének elemzése
: Gianits Gergely