A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Müller Zita
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelem
vevőkapcsolat
vevőközpontúság
értékesítés
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26342
Leíró adatok
Kivonat:Sokan élünk a világban és sokfélék vagyunk, ezért számomra érdekes téma, hogy hogyan tudunk egymással sikeresen kommunikálni. A sikeres ügyfélkezelés elsajátítása a hétköznapokban is megoldást nyújt olyan esetekben, amikor az adott szituációban szereplő másik fél a sajátunktól eltérő magatartást mutat. Az, hogy az eladó milyen viselkedési típuscsoportba tartozik, vajon meghatározza, hogy mely vásárlókkal tud sikeresen kommunikálni? A projektmunkában erre a kérdésre keresem a választ.