A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Müller Zita
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelem
vevőkapcsolat
vevőközpontúság
értékesítés
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26342

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26342
005 20200911114636.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Müller Zita 
245 1 2 |a A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása  |c Müller Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Sokan élünk a világban és sokfélék vagyunk, ezért számomra érdekes téma, hogy hogyan tudunk egymással sikeresen kommunikálni. A sikeres ügyfélkezelés elsajátítása a hétköznapokban is megoldást nyújt olyan esetekben, amikor az adott szituációban szereplő másik fél a sajátunktól eltérő magatartást mutat. Az, hogy az eladó milyen viselkedési típuscsoportba tartozik, vajon meghatározza, hogy mely vásárlókkal tud sikeresen kommunikálni? A projektmunkában erre a kérdésre keresem a választ. 
695 |a kereskedelem 
695 |a vevőkapcsolat 
695 |a vevőközpontúság 
695 |a értékesítés 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26342/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés