Efficiency of online advertising tools

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nábelek Máté
További közreműködők: Papp Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Social media
advertisement
efficiency
online advertising
tools of advertising
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26346

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26346
005 20200918104037.0
008 200821suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Nábelek Máté 
245 1 0 |a Efficiency of online advertising tools  |c Nábelek Máté  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a The dissertation examines online advertising tools and trends and their efficiency. The secondary research details the platforms and methods of online advertising while exploring the ad avoidance of customers and the developed methods countering them. The primary research focuses on the viewers and customers' point of view, exploring their opinions on online advertising. 
695 |a Social media 
695 |a advertisement 
695 |a efficiency 
695 |a online advertising 
695 |a tools of advertising 
700 1 |a Papp Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26346/1/Efficiency-of-online-advertising-tools.pdf  |z Dokumentum-elérés