A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Petrán Klaudia
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Accor
Front Office
Novotel
hűségprogram
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26354

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26354
005 20200908155904.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Petrán Klaudia 
245 1 2 |a A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában  |c Petrán Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám a gyakorlati helyemen végzett tevékenységeimről és a szállodacsoport hűségprogramjáról szól. 
695 |a Accor 
695 |a Front Office 
695 |a Novotel 
695 |a hűségprogram 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26354/1/Projektmunka%20-%20Petr%C3%A1n%20Klaudia%20v%C3%A9glegess.pdf  |z Dokumentum-elérés