A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Deák Zsófia
További közreműködők: Kovács Edina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Y generáció
Z generáció
adatbányászati technológia
adminisztráció
közgazdaság
közösségi média
turizmusfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26360

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26360
005 20200922122410.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Deák Zsófia 
245 1 2 |a A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban  |c Deák Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a Z és Y generáció információkeresési szokásairól, valamint a közösségi média vásárlói döntésekre gyakorolt hatásairól fog szólni. Kutatásom során a turizmus iparágának legfontosabb szereplőit vettem alapul, az embereket és az általuk létrehozott eszközöket. A legfontosabb kutatási témakör, amelyre a felmérésemet építettem az a fiatalabb generációk fogyasztói magatartása az online környezetben, valamint a közösségi média befolyása a családon belüli vásárlási döntések meghozatalában. Jelentőségteljes információk birtokába jutottam, amelyek egészen új nézőpontot eredményeztek a turisztikai szolgáltatások biztosításának érdekében. 
695 |a Y generáció 
695 |a Z generáció 
695 |a adatbányászati technológia 
695 |a adminisztráció 
695 |a közgazdaság 
695 |a közösségi média 
695 |a turizmusfejlesztés 
700 1 |a Kovács Edina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26360/1/De%C3%A1k%20Zs%C3%B3fia-Szakdolgozat2020.pdf  |z Dokumentum-elérés