Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polyák Adrienn
További közreműködők: Karsai Dr. Árpád
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Budapest
branding
márka
márkaépítés
város
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26367

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26367
005 20200918132133.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Polyák Adrienn 
245 1 0 |a Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások  |c Polyák Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom célja annak a vizsgálata, hogy milyen jelenleg Budapest megítélése, valamint hogy hogyan lehetne ezen javítani, és egy egységes Budapest-brandet létrehozni. A dolgozat első felében tisztázni szeretném a témával kapcsolatos alapfogalmakat és elméleteket, majd pedig be kívánom mutatni a márkázás lényegét és szerepét. Dolgozatom második felében primer és szekunder kutatást végzek a témával kapcsolatban. Primer kutatásom alapjául egy online kérdőív és egy interjú szolgál, a szekunder kutatáshoz pedig elsősorban a magyar szakirodalmat, újságcikkeket, tanulmányokat, internetes cikkeket valamint a tanulmányaim során szerzett ismereteimet használtam fel. Végül pedig a jövőbeli lehetőségekre hívom fel a figyelmet valamint megoldási javaslatokat fogalmazok meg a város jelenlegi problémáira, gyengeségeire. 
695 |a Budapest 
695 |a branding 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a város 
700 1 |a Karsai Dr. Árpád  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26367/1/Poly%C3%A1k%20Adrienn%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés