A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Majer Dávid
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing
fogyasztói szokás
marketing
marketingeszközök
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26399

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26399
005 20200908144219.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Majer Dávid 
245 1 2 |a A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára  |c Majer Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztói oldaláról, illetve a vállalat oldaláról vizsgálom meg a különböző marketingeszközök hatékonyságát. Központi témám a digitális marketing szerepe a mai világban, illetve a vállalat életében, az ezzel kapcsolatos vélemények, szakirodalmak és kutatások is szerepet kapnak dolgozatomban. 
695 |a e-marketing 
695 |a fogyasztói szokás 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a vállalati marketing 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26399/1/Majer%20D%C3%A1vid%20-%20Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26399/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20nyil..pdf  |z Dokumentum-elérés