The impact of emotional management in catering and hotel management

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Munadarin Armando
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business management
emotional intelligence
human resource management
leadership
teamwork
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26408

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26408
005 20200918113330.0
008 200821suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Munadarin Armando 
245 1 4 |a The impact of emotional management in catering and hotel management  |c Munadarin Armando  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a In this qualitative research of type exploratory, the aim is to make visible the significance of emotional intelligence in the hospitality industry and the impact on the management roles and leadership styles to achieve the goals stablished by companies. 
695 |a business management 
695 |a emotional intelligence 
695 |a human resource management 
695 |a leadership 
695 |a teamwork 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26408/1/FINAL%20-%20The%20impact%20of%20emotional%20management%20in%20catering%20and%20hotel%20management%20-%20Armando%20Mundarain%20MCLE2S.pdf  |z Dokumentum-elérés