A direkt marketing hitelessége napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bálint Noel Tamás
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Aegon Premium
cold call
direkt marketing
hitelesség
marketing
telemarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26419

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26419
005 20200911132734.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bálint Noel Tamás 
245 1 2 |a A direkt marketing hitelessége napjainkban  |c Bálint Noel Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A célkitűzése a dolgozatnak, hogy vizsgálja egyrészről pontosan milyen szerepeket tölt be a direkt marketing  azon belül is leginkább a telemarketing, és ez milyen kapcsolatban áll a hitelességgel. Központban több kérdés is áll, amely a 2020-as napjainkra vonatkozik. Köztük: Mennyire számít a hitelesség az értékesítés során ? Mennyire releváns gazdaságban a telemarketing, és ez hogyan működik ? Mi  a direktmarketing és annak szerepe? A dolgozat a telemarketinges munkát is bemutatja esettanulmány szerűen az Aegon Premium üzletág működésének bemutatásával. Ezen felül magába ölel egy primerkutatást amely vizsgál többféle értékesítési módszert, és azoknak a  szerepét is.  A dolgozat során fény derül, hogy a telemarketing pontosan mekkora szerepet is vállal a magyar gazdaságban. A dolgozat többek között bemutatja, hogy a telemarketingnek miért negatív a megítélése és ez mennyire indokolt. 
695 |a Aegon Premium 
695 |a cold call 
695 |a direkt marketing 
695 |a hitelesség 
695 |a marketing 
695 |a telemarketing 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26419/1/B%C3%A1lint%20Noel%20Tam%C3%A1s%20-%20A%20direkt%20marketing%20hiteless%C3%A9ge%20napjainkban.pdf  |z Dokumentum-elérés