A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
Saved in:
Main Author: | Jacob Jázmin Zoé |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kérdőív marketing marketing mix nagykereskedelem vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26428 |
Similar Items
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A vezetői számvitel alkalmazása a CER Hungary Zrt gyakorlatában
: Kusnyar Zoltán
: Kusnyar Zoltán
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Játék a gabonával az Alföldön - avagy a Spiel-Mix Kft. bemutatása
: Zilinszki Luca
: Zilinszki Luca
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
Tevékenység alapú költségszámítás alkalmazása a Flextronics International Kft. gyakorlatában
: Kámán Benedek
: Kámán Benedek
Az önköltségszámítás alkalmazása és hasznosulása a Városgazdálkodási Kft. gyakorlatában
: Gecseg Zoltán
: Gecseg Zoltán
Kereskedelmi hitelezés a METRO Kereskedelmi Kft. gyakorlatában és vevőpolitikára gyakorolt hatása
: Juhász Ákos
: Juhász Ákos
A mixed-method investigation of customers' motivation to purchase virtual items the case of microtransactions in multiplayer video games
: Mikes Melinda
: Mikes Melinda
A franchise rendszer működése a CBA Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
: Lászlóné Balázs Magdolna
: Lászlóné Balázs Magdolna
A kockázatmenedzsment alkalmazásának hatástanulmánya a Láng Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
: Andó Réka
: Andó Réka
Beszerzési logisztika bemutatása a Hungary Enbi Kft. gyakorlatában
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
Fuvarozás, szállítás, szállítmányozás a Morgan Hungary Kft. gyakorlatában
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
A vezetői számvitel az EGLO Lux Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
: Barna Mónika
: Barna Mónika
Vezetői számvitel a kereskedelmi vállalkozások gyakorlatában
: Szöllősi Nóra Ágnes
: Szöllősi Nóra Ágnes
Minőségtechnikák és módszerek alkalmazása a Fluart Innovative Vaccines Kft minőségfejlesztési gyakorlatában
: Jász Erzsébet Szimonetta
: Jász Erzsébet Szimonetta
A Pepco Hungary Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Antal Jázmin
: Antal Jázmin
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
Kockázatok a külkereskedelemben, kockázatkezelés a BCS Hungary Kft. gyakorlatában
: Csont Ágnes
Published: (2008)
: Csont Ágnes
Published: (2008)
A számviteli tevékenység minőségbiztosítása a Leinonen Hungary Kft. gyakorlatában
: Farkas Boglárka
: Farkas Boglárka
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
Tengeri gyűjtőszállítmányozás a DSV Air & Sea Hungary Kft. gyakorlatában
: Földesi Dorina Luca
: Földesi Dorina Luca
Similar Items
-
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra -
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília -
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika -
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás -
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni