Nemzeti kultúrák megjelenése a szállodai szolgáltatásokban
Elmentve itt :
| Szerző: | Császi Gréta |
|---|---|
| További közreműködők: | Bártfai Endre |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | desztináció kultúrális eltérés minősítési rendszer nemzetközi szolgáltatások |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26432 |
Hasonló tételek
Danone HCS csoport - nemzeti, szervezeti kultúrák és találkozásuk
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Ellátásilánc-menedzsment a szolgáltatásokban
: Elbert Kristóf Máté
: Elbert Kristóf Máté
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
Nemzeti és szervezeti kultúrák összehasonlítása Spanyolország, India és Egyiptom között
: Ágoston Hajnalka
: Ágoston Hajnalka
Digitalizáció és automatizáció az üzleti szolgáltatásokban
: dr. Németh Boglárka
: dr. Németh Boglárka
A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2009)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2009)
A nemzeti és a szervezeti kultúrák kapcsolata, valamint az érzelmi és kulturális intelligencia befolyása napjainkban
: Fazekas Viktória
Megjelent: (2014)
: Fazekas Viktória
Megjelent: (2014)
A dél-koreai és angol nemzeti kultúrák hatása magyar leányvállalatok szervezeti kultúrájára konkrét példákon keresztül
: Velkei Martin
: Velkei Martin
Nemzeti és szervezeti kultúrák kölcsönhatása egy japán, egy olasz és egy amerikai cég magyarországi leányvállalatainál
: Ráduj Szonja
: Ráduj Szonja
Adatalapú működés és fintech integráció a digitális szolgáltatásokban A Wolt példája
: Gál Mátyás
: Gál Mátyás
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda
: Garai Melinda
A nemzeti- és szervezeti kultúrák közti különbségek, valamint a kulturális intelligencia ismeretének jelentősége a vezetői gyakorlatban
: Pencz Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
: Pencz Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika
: Taigiszer Mónika
Kultúrák együttélése az Asia Centerben
: Hortobágyi Adrienn
: Hortobágyi Adrienn
Az ügyfélmenedzsment, humán erőforrások és szolgáltatásmenedzsment szerepe a számviteli szolgáltatásokban
: Dobos Kíra Cintia
: Dobos Kíra Cintia
Kultúrák közti különbségek Vallás, individualizmus, kollektivizmus, sztereotípiák és nemi szerepek
: Hagyák Dorisz Patricia
: Hagyák Dorisz Patricia
A nemzeti és szervezeti kultúrák összefüggéseinek bemutatása egy osztrák, egy magyar és egy román cég példáján keresztül
: Kárpáti Rita
: Kárpáti Rita
Ellátási lánc a szolgáltatásokban - A magyar közigazgatás és a gyámügy kapcsolata
: Kovács Georgina
: Kovács Georgina
Interkulturális kihívások megjelenése és kezelése, valamint a kultúrák közötti együttműködés vizsgálata egy multinacionális vállalat kontextusában
: Hettinger Noémi
: Hettinger Noémi
Szervezeti kultúrák bemutatása, hatásai a vállalatokra
: Ébel Péter Norbert
: Ébel Péter Norbert
Elektronikus banki szolgáltatások főbb típusai és a szolgáltatásokban rejlő főbb kockázatok
: Faltay György
: Faltay György
A kultúrák harca vagy együttműködése A multikulturalizmus vége?
: Barabás Mária Alexandra
: Barabás Mária Alexandra
A digitalizáció szerepe a biztosítási piacon - Innováció a szolgáltatásokban és a marketingben
: Králik Virág
: Králik Virág
Az új szállodai márkák megjelenése és hatásuk a vendégelégedettségre
: Takács Eszter
: Takács Eszter
NEMZETI KONYHÁK MEGJELENÉSE MIAMI ÉTTERMEIBEN, KIEMELT FIGYELEMMEL AZ ALLERGÉNEKRE
: Szabó Diána
: Szabó Diána
A scrum csapat és a különböző vállalati kultúrák
: Kaszti Róbert
: Kaszti Róbert
Kultúrák és szubkultúrák hatása a fogyasztói magatartásra napjainkban
: Nagy-Takács Vivien
: Nagy-Takács Vivien
Menedzsment stílusok és szervezeti kultúrák egy nemzetközi vállalatnál
: Kiss Attila
: Kiss Attila
Kommunikáció kultúrák között (magyar vs. német nyelvű országok)
: Keresztes Noémi Csilla
: Keresztes Noémi Csilla
A kiwi konyha - Különböző kultúrák hatása Új-Zéland gasztronómiájára
: Szabó Barbara Kitti
: Szabó Barbara Kitti
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
Az elektronikus banki szolgáltatások főbb típusai és a szolgáltatásokban rejlő kockázatok különös tekintettel a mobilfizetésekre
: Böröczky Norbert
: Böröczky Norbert
Vezetési stílusok a kultúrák tükrében Döntésközpontú vezetési stílusok a magyar és német kultúra tükrében a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. kecskeméti gyárában
: Bánát Anita
Megjelent: (2014)
: Bánát Anita
Megjelent: (2014)
Kultúrák közötti eltérések Spanyolország és Magyarország viszonylatában Félreértések, konfliktushelyzetek és problémák az üzleti életben
: Kázsmér Fanni
: Kázsmér Fanni
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
Coaching kultúrák között Az interkulturális coaching szerepe, működése és eszköztára
: Bánki Máté Tibor
: Bánki Máté Tibor
Szervezeti kultúrák vizsgálata egy japán és egy német példán keresztül
: Romhányi Barbara
: Romhányi Barbara
Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
: Minker Gréta
: Minker Gréta
A munkaerő-elvándorlás és a fluktuáció megjelenése, hatása és kezelése a szállodai gyakorlatban
: Czakó Gábor Bence
: Czakó Gábor Bence
Hasonló tételek
-
Danone HCS csoport - nemzeti, szervezeti kultúrák és találkozásuk
: Szerencsi Borbála -
Ellátásilánc-menedzsment a szolgáltatásokban
: Elbert Kristóf Máté -
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba -
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001) -
Nemzeti és szervezeti kultúrák összehasonlítása Spanyolország, India és Egyiptom között
: Ágoston Hajnalka