Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Szücs Rebeka |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Olaszország marketingeszközök marketingkommunikáció rendezvényszervezés turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26438 |
Hasonló tételek
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes
: Iszlai Ágnes
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Az Avalon Resort & SPA*****Superior és a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior bemutatása a covid időszakra való reagálásuk fényében
: Eppel Márton
: Eppel Márton
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban
: Demeter Ágoston
: Demeter Ágoston
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében
: Hegedűs Dóra Júlia
: Hegedűs Dóra Júlia
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
Marketingkommunikáció - A Gabonaker Hungary Kft. marketingkommunikációjának kialakítása
: Bohrát Gábor
: Bohrát Gábor
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda
: Siklódi Brenda
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
A biztosítási szektor marketingkommunikációjának vizsgálata, az értékesítés támogatás szerepe a tanácsadók munkájában
: Somogyi Csege Zolta
: Somogyi Csege Zolta
Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése
: Major Ilona
: Major Ilona
A T62 Hotel tevékenysége, fókuszban a marketingkommunikációjának bemutatása
: Szurkos Orsolya Laura
: Szurkos Orsolya Laura
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Hasonló tételek
-
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia -
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes -
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett -
Az Avalon Resort & SPA*****Superior és a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior bemutatása a covid időszakra való reagálásuk fényében
: Eppel Márton -
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna