A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Fanni
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7p
SWOT-elemzés
cégbemutatás
marketingeszközök
stratégiai fejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26441
Leíró adatok
Kivonat:A marketing mix elemeinek és a marketing stratégiák érvényesülése az à table!-nél, melyet 7P elemzéssel, SWOT elemzéssel és Ansoff-mátrixxal támasztok alá. Ezen felül megvizsgálom a cég versenyképességét, valamint egy kérdőíves kutatatással felmérem a fogyasztók véleményét és azokét, akik még nem hallottak a helyről. Ezen felül készítettem egy mélyinterjút a cég marketingesével. A dolgozat végén a véleményem és javaslataimat fogalmaztam meg.