Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gonda Dávid
További közreműködők: Eszes Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Márka
Márkaépítés
Y generáció
Személyes márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2645

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg2645
005 20160229092709.0
008 160229suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gonda Dávid 
245 1 0 |a Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül  |c Gonda Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Márka 
695 |a Márkaépítés 
695 |a Y generáció 
695 |a Személyes márka 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/2645/1/Szem%C3%A9lyes%20m%C3%A1rka%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9s%20elemz%C3%A9se%20az%20Y%20gener%C3%A1ci%C3%B3%20egy%20k%C3%A9pvisel%C5%91j%C3%A9n%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés