Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben
Saved in:
Main Author: | Kelemen Vivien |
---|---|
Other Authors: | Róbert Nóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adatgyűjtés promóció rendezvények rendezvényszervezés vállalati szakmai rendezvények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26452 |
Similar Items
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina
: Mátyus Doroti Krisztina
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
Az Y-generáció a közszolgálati HRM-ben
: Puha Attila László
: Puha Attila László
A magyar államháztartás egyenlege és az államadósság 2010-2011-ben, az új adórendszer hatásai a költségvetés egyensúlyára
: Debreczeni Bálint
: Debreczeni Bálint
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág
: Vékási Virág
Az elektronikus csatornák megjelenése és hatásai
: Magyar Ildikó
: Magyar Ildikó
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A mesterséges intelligencia hatásai a marketingben és hr-ben
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Az új generáció, mint erőforrás
: Malatyinszki Szilárd
Published: (2020)
: Malatyinszki Szilárd
Published: (2020)
Az ingadozó kereslet által okozott kapacitáshiány hatásai a Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: El-Nagar Amanda
: El-Nagar Amanda
Új adónemek megjelenése Magyarországon az elmúlt 5 évben
: Kis Beáta
: Kis Beáta
Tájékozódás a digitális korban A Z generáció hírfogyasztási szokásai 2021-ben
: Pohl Kitti Angéla
: Pohl Kitti Angéla
A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Az építési beruházásokra irányadó speciális szabályok az új KBT.-ben és a végrehajtási rendeletekben
: Bencsik Andrea
Published: (2013)
: Bencsik Andrea
Published: (2013)
Az új, egészségtudatos táplálkozási irányzatok megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Varga-Haszonits Krisztina
: Varga-Haszonits Krisztina
AZ új generáció motiválása a kisvállalkozások irányába
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Hibrid munkavégzés hatásai az új munkavállalókra
: Berze Dzsenifer
: Berze Dzsenifer
A hitelezői feltőkésítés, mint új szanálási eszköz bemutatása és elemzése a BRRD-ben
: Dénes Balázs
: Dénes Balázs
Az esküvőpiac trendjei 2023-ban és 2024-ben és kilátásai 2025-ben
: Tomasovszky Laura
: Tomasovszky Laura
A digitalizáció megjelenése és hatásai a pénzügyi intézményekre
: Geisberger Csaba Krisztián
: Geisberger Csaba Krisztián
IT megoldások a HR-ben A digitalizáció, automatizáció és mesterséges intelligencia hatásai
: Mikó Bálint
: Mikó Bálint
A kriptovaluták bevonulása a piacra és az új blokklánc technológia megjelenése
: Deli Márk
: Deli Márk
Műszaki folyamatok a Robert Bosch Kft.-ben
: Molnár Ferenc Zoltán
: Molnár Ferenc Zoltán
Vendéglátásmarketing elemzés a Rebati Group Kft-ben
: Egri Bernadett
: Egri Bernadett
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A Z generáció megjelenése a munkaerőpiacon munkavállalói és munkáltatói oldalról
: Mentes Miklós Farkas
: Mentes Miklós Farkas
Az ösztönzésmenedzsment bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Sáfrán Bence
: Sáfrán Bence
A Tezenis márka megjelenése a social mediaban és hatásai
: Lázár Zsófi
: Lázár Zsófi
Vendégtípusok a HOTREC-ben
: Csemer Virgínia
: Csemer Virgínia
Konferenciaturizmus Miskolcon 2019-ben
: Jersey Bernadett
: Jersey Bernadett
Project Portfólió Management kialakítása és működtetése az NNG Kft-ben
: Imre Mr Péter
: Imre Mr Péter
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
Göngyöleg logisztika a Robert Bosch Elektronika Kft-ben
: Kecskés Laura
: Kecskés Laura
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor
: Kozma Sándor
A C-generáció médiafogyasztási szokásainak hatásai az anyanyelvre
: Kormos Kormos
: Kormos Kormos
Az online vásárlás helyzete 2022-ben
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Az internetbank szerepe Magyarországon 2011-ben
: Láng Krisztina
: Láng Krisztina
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Similar Items
-
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina -
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea -
Az Y-generáció a közszolgálati HRM-ben
: Puha Attila László -
A magyar államháztartás egyenlege és az államadósság 2010-2011-ben, az új adórendszer hatásai a költségvetés egyensúlyára
: Debreczeni Bálint -
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág