Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Erdélyi Laura Mária |
---|---|
További közreműködők: | Papp Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kisvállalkozás PR PR stratégia digitális PR fodrászat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26453 |
Hasonló tételek
Fogyasztói szokások vizsgálata a fodrász szalonok esetében
: Dalotti Béla Péter
: Dalotti Béla Péter
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
Patai Andrea - Nyugdíjcélú megtakarítások 40, 40+ korosztály részére
: Patai Andrea
: Patai Andrea
Gazdaság és gasztronómia Ünnepi kötet Lugasi Andrea tiszteletére
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2022)
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2022)
Belső PR a felsőoktatásban Debreceni Egyetem Általános Orvostudományi Kar
: Tóth Mária
: Tóth Mária
A BKM környezetvédelmi tevékenységeinek PR stratégiája
: Kertész Dávid
: Kertész Dávid
Karneváli hangulat fesztiválköntösben –avagy a debreceni virágkarnevál
: Formádi Katalin, et al.
: Formádi Katalin, et al.
A Debreceni Virágkarnevál programsorozat szerepe a város turizmusában
: Halász Nóra
: Halász Nóra
A vállalati társadalmi felelősségvállalás beépülése a debreceni felsőoktatásba
: Grünvaldné Szűcs Éva Enikő
: Grünvaldné Szűcs Éva Enikő
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
A lakáspiac statisztikai elemzése különös tekintettel a debreceni lakáspiacra
: Egri Péter
: Egri Péter
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge
: Petri Csenge
A közbeszerzési rendszer jellemzői, működése, valamint alkalmazása a Debreceni Egyetemen
: Czirják Annamária
: Czirják Annamária
Elkötelezettség, mint szervezeti jellemző vizsgálata a Debreceni Hőszolgáltató Zrt.-nél
: Varga Júlia
: Varga Júlia
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Kreatív turizmus Esztergomban
: Dietze Yvonne
: Dietze Yvonne
Kreatív tervezés, kreativitás
: Küzmös Eszter
: Küzmös Eszter
Vidéki rendezvények bemutatása a debreceni Kölcsey Központ és a Hotel Lyciumon keresztül
: Péter Krisztina Virág
: Péter Krisztina Virág
Pécs, mint kreatív város
: Kovács Daniella Fanni
: Kovács Daniella Fanni
Kreatív tervezés egy reklámügynökségnél
: Tóth Imola Csenge
: Tóth Imola Csenge
PR és szervezeti kommunikáció a női futballban a Ferencvárosi TC példáján
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
Orgoványi Andrea szakdolgozata-Fogyasztási szokás vizsgálata a telekommunikáció terelütén avagy az internet és (mobil) telefon penetrációja a statisztika tükrében
: Orgoványi Andrea
: Orgoványi Andrea
A Media Markt online stratégiája
: Sándor Henrik
: Sándor Henrik
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
A nemzetközi regionális repülőterek hasznosításának lehetőségei a sármelléki és debreceni repülőterek példáján keresztül
: Lénárt Bernadett
: Lénárt Bernadett
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
PR Reklámfilm
: Alm Tamás
: Alm Tamás
Digital PR
: Farkas Márton
: Farkas Márton
A Kreatív Express Ruhaklinika marketingstratégiája
: Bakos Bernadett Gabriella
: Bakos Bernadett Gabriella
Első lépéseim egy kreatív ügynökségnél
: Duska Borbála
: Duska Borbála
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
Menedzsmentkontroll módszerek a kreatív szektorban
: Németh Krisztina
Megjelent: (2020)
: Németh Krisztina
Megjelent: (2020)
Kreatív város – a jövőorientált zsákutca?
: Egedy Tamás
Megjelent: (2022)
: Egedy Tamás
Megjelent: (2022)
Egy ingatlan befektető vállalkozás stratégiája Magyarországon
: Erdélyi Péter
: Erdélyi Péter
Víziközmű szolgáltatók lehetőségei a társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén, a Debreceni Vízmű Zrt. példáján keresztül
: Rácz András
: Rácz András
A blogok szerepe a PR-ben
: Balyó Zsófia Mária
: Balyó Zsófia Mária
Nyelvi modellek kreatív felpörgetése Hatékony promptok gyakorlati megközelítésben
: Farkas Dávid
: Farkas Dávid
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A Griff Collection online marketing stratégiája
: Kalmár Melitta
: Kalmár Melitta
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
Hasonló tételek
-
Fogyasztói szokások vizsgálata a fodrász szalonok esetében
: Dalotti Béla Péter -
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit -
Patai Andrea - Nyugdíjcélú megtakarítások 40, 40+ korosztály részére
: Patai Andrea -
Gazdaság és gasztronómia Ünnepi kötet Lugasi Andrea tiszteletére
: Bánhegyi Mátyás, et al.
Megjelent: (2022) -
Belső PR a felsőoktatásban Debreceni Egyetem Általános Orvostudományi Kar
: Tóth Mária