Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
Saved in:
Main Author: | Németh Eszter |
---|---|
Other Authors: | Schablik Dr. Vilmos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Front Office emberi erőforrások fejlesztése szállodaipar szállodai részlegek vendégkapcsolati munkatárs üzleti kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26461 |
Similar Items
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
: Minker Gréta
: Minker Gréta
Az élelmiszerpazarlás vizsgálata a vendégösszetétel viszonylatában a Hotel Budapestben
: Perjési Dávid
: Perjési Dávid
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura
: Horváth Laura
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
HOUSEKEEPING ÁLTAL ELLÁTOTT FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE AZ AQUINCUM HOTEL BUDAPESTBEN
: Mihály Dániel
: Mihály Dániel
Purchasing és egyéb részlegek közötti kapcsolatok
: Szűcs Zsófia
: Szűcs Zsófia
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka
: Péteri Fanni Panka
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
F&B menedzsment a Hilton Budapestben
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás
: Matuschik Alexander György
: Matuschik Alexander György
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Szálloda és gyógyfürdő együttműködése a Danubius Hotel Gellért mintája alapján
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben
: Buzás Csilla Mónika
: Buzás Csilla Mónika
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
Generációk együttműködése a munkahelyen
: Rácz Enikő
: Rácz Enikő
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése a Corinthia Hotel Budapest és az Aquincum Hotel példáin keresztül
: Zdenkó Roland
: Zdenkó Roland
Utazásszervezők és közvetítők együttműködése Magyarországon
: Zsiros Viktória
: Zsiros Viktória
A Corinthia Grand Hotel Royal Budapest reggeliztetési tevékenységének problémaelemzése és fejlesztési lehetőségei
: Pető Evelin
: Pető Evelin
Generációk együttműködése a munka világában
: Hajós Lilla Dorina
: Hajós Lilla Dorina
A Business Center feladatai és a hozzá kapcsolódó részlegek
: Szedlák Beatrix Adrienn
: Szedlák Beatrix Adrienn
Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése
: Bodoki Attila
: Bodoki Attila
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
PPP - A köz- és magánszféra együttműködése
: Kevevári Balázs
: Kevevári Balázs
Környezetvédelem és fenntartható fejlődés a szállodaiparban – A Corinthia Hotel Budapest környezetvédelmi teljesítményének elemzése
: Dióssy Zsolt
: Dióssy Zsolt
A House keeping tevékenység bemutatása, elemzése, értékelése a Danubius Hotel Gellért szállodán belül
: Kovács Letícia
: Kovács Letícia
Szállodai válságkezelés; gazdasági válságok és globális egészségügyi vészhelyzetek hatása a Corinthia Hotel Budapestre
: Torma Bernadett
: Torma Bernadett
A rendezvényszervezés átalakulása a Hilton Budapestben a pandémia hatására
: Sági Adél
: Sági Adél
A HOUSEKEEPING TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE, a KIALAKULT PANDEMIA HELYZET KEZELÉSE a DANUBIUS HOTEL GELLÉRT SZÁLLODÁN BELÜL
: Kovács Letícia Eszter
: Kovács Letícia Eszter
A stratégiai menedzsment szerepe egy budapesti szállodánál
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
Az értékesítésben dolgozók szervezeti felépítése az Art'otel Budapestben
: Stelén Péter
: Stelén Péter
Similar Items
-
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina -
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla -
Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
: Minker Gréta -
Az élelmiszerpazarlás vizsgálata a vendégösszetétel viszonylatában a Hotel Budapestben
: Perjési Dávid -
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura