Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
Saved in:
Main Author: | Mühl Klaudia |
---|---|
Other Authors: | Papp Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Instagram hagyományos marketing közösségi média online marketing rendezvényszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26466 |
Similar Items
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka
: Kiss Boglárka
Projektmenedzsment jelentősége a vállalati rendezvényszervezésben
: Bucsi Balázs
: Bucsi Balázs
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka
: Beliczki Réka
A marketing szerepe a kulturális rendezvényszervezésben
: Kurucz Linda Márta
: Kurucz Linda Márta
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
A látványtervező programok új távlatai a rendezvényszervezésben
: Móra Róbert
: Móra Róbert
Fenntarthatóság és okos megoldások a szállodai rendezvényszervezésben
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
Project management a rendezvényszervezésben az A-Z PRodukció Kft. rendezvényei alapján
: Rákóczy Dorina
: Rákóczy Dorina
A fenntartható megoldások iránti kereslet és kínálat változása a rendezvényszervezésben
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary
: Masznik Laura Réka
: Masznik Laura Réka
Social media psychology and its influence on Instagram users' travel inspiration
: Kovach Olga
: Kovach Olga
Az Instagram influencerek térhódítása a világban és a magyarországi piac vizsgálata
: Gengeliczky Marcell
: Gengeliczky Marcell
Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
: Sárai Anna
: Sárai Anna
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Modern Ways of Promotion of Tourist-Related Products Using Instagram as a Platform
: Filatkova Anna
: Filatkova Anna
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
„Hiteles-e még a hashtag?” - Az Instagram influencerek hatása az utazók attrakcióválasztási döntéseire
: Pethő János
: Pethő János
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
Az Instagram hatása a Z generáció turisztikai keresletére és utazás előtti döntéshozatalára Magyarországon
: Czakó Dóra
: Czakó Dóra
Similar Items
-
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka -
Projektmenedzsment jelentősége a vállalati rendezvényszervezésben
: Bucsi Balázs -
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka -
A marketing szerepe a kulturális rendezvényszervezésben
: Kurucz Linda Márta -
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara