Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Reikort Anikó
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Telekom
internet
panaszkezelés
szolgáltatás
ügyfélpanasz-kezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26478
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka témája a Magyar Telekomnál felmerülő ügyfélpanaszok és azok kezelési módszerei. A dolgozatban bemutatásra kerül a cég, a vásárolható készülékek, igénybe vehető szolgáltatások és kedvezmények, valamint nagy részt érinti a fenntarthatósági témakört. Hosszabb részben kifejtésre került, hogy a Telekomnál miként foglalkoznak az ügyfelekkel, a beérkező panaszokkal, milyen módon történik azok kezelése, valamint milyen sokféle feladatot kell naponta ellátni.