Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mádi Emese Júlia
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:online reklám
reklám
reklámkampány
reklámpszichológia
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26480

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26480
005 20200908155630.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mádi Emese Júlia 
245 1 0 |a Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére  |c Mádi Emese Júlia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban az alapvető fogalmak tisztázása után röviden bemutatom a reklámok történetét, kitérek a különböző korszakokra, külön figyelmet fordítva a nőket ért hatásokra. A reklámpszichológia fejlődését is szemléltetem. Kutatásom középpontjába saját korosztályomat, vagyis a 20-25 év közötti nőket állítom, az őket megcélzó szépségipari reklámokat és azok hatásait kutatom. A kutatás célja, hogy átfogó képet kapjak arról, milyen hatást gyakorolnak rájuk a piacon jelenleg alkalmazott reklámok. 
695 |a online reklám 
695 |a reklám 
695 |a reklámkampány 
695 |a reklámpszichológia 
695 |a szépségipar 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26480/1/Rekl%C3%A1ml%C3%A9lektan%2C%20avagy%20a%20sz%C3%A9ps%C3%A9gipari%20kamp%C3%A1nyok%20hat%C3%A1sa%20a%20fiatal%20n%C5%91k%20testk%C3%A9p%C3%A9re.pdf  |z Dokumentum-elérés