Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
Elmentve itt :
Szerző: | Mádi Emese Júlia |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | online reklám reklám reklámkampány reklámpszichológia szépségipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26480 |
Hasonló tételek
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
: Sárai Anna
: Sárai Anna
A közössségi média hatása a fiatalok testképére
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Színes vendéglátás, avagy a színek szerepe étkezésünkben
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században
: Szikszai Bernadett
: Szikszai Bernadett
A szépségipari szolgáltató szektor emberi erőforrás eloszlásának szoftveres optimalizálása
: Nádor Blanka
: Nádor Blanka
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Nők a férfiak világában, avagy a nők vezetővé válásának nehézségei
: Szilágyi Zsuzsanna
: Szilágyi Zsuzsanna
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi
: Gyurcsovics Noémi
Fesztiválozási szokások, attitűdök a fiatal korosztályok körében
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Hasonló tételek
-
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra -
Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
: Sárai Anna -
A közössségi média hatása a fiatalok testképére
: Hordós Andrea -
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor