Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mózes Bernadett
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eladás
értékesítés
ügyfél
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26488
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatommal betekintést szerettem volna nyújtani a DIEGO Kft.-nél töltött időszakomra, pontosabban kitérni arra, hogy mi mindent tanulhattam meg. A bevezetésben kitértem arra, hogy miről fogok írni a projektmunkámban. A dolgozatom fő részeként a DIEGO Kft. 4K alapelveit tekintettem, mert ez a legfőbb alapja a kiszolgálásnak ennél a cégnél. Minden résznek külön alfejezetet szántam, ahol részletesebben kifejtem, hogy mik is pontosan az alapok, kezdve a köszönéstől egészen az ajándék katalógusig.