Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mózes Bernadett
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eladás
értékesítés
ügyfél
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26488

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg26488
005 20200908160008.0
008 200821suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mózes Bernadett 
245 1 0 |a Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél  |c Mózes Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatommal betekintést szerettem volna nyújtani a DIEGO Kft.-nél töltött időszakomra, pontosabban kitérni arra, hogy mi mindent tanulhattam meg. A bevezetésben kitértem arra, hogy miről fogok írni a projektmunkámban. A dolgozatom fő részeként a DIEGO Kft. 4K alapelveit tekintettem, mert ez a legfőbb alapja a kiszolgálásnak ennél a cégnél. Minden résznek külön alfejezetet szántam, ahol részletesebben kifejtem, hogy mik is pontosan az alapok, kezdve a köszönéstől egészen az ajándék katalógusig. 
695 |a eladás 
695 |a értékesítés 
695 |a ügyfél 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/26488/1/%C3%9Cgyf%C3%A9lkezel%C3%A9si%20gyakorlat%20a%20DIEGO%20Kft.-n%C3%A9l.pdf  |z Dokumentum-elérés